Lustrum Volleybaltoernooi

Inschrijving is gesloten!

Op zaterdag 16 juni 2018 zal het jaarlijkse volleybaltoernooi plaatsvinden in het park Oog in Al, dit jaar met een speciale Lustrumeditie. Welke teams strijden dit jaar om de eer? Verzamel je buurt- en/of straatgenoten en meld je aan als team!

Activiteiten

• Het Straten-Volleybal-Toernooi start om 10:00 uur en eindigt rond 17:30 uur. Het toernooi vindt plaats in Oog in Al, de finale zal plaatsvinden op het Lustrum festivalterrein naast de Dominicuskerk, waar vervolgens diverse festiviteiten plaats gaan vinden waaronder het Wijkfeest met de Leuk Dat Je Er Bent Band!

• Terras. Tijdens het volleybal-toernooi hebben we de hele dag een gezellig terras in het park bij de volleybalvelden. Kraampjes met fris, snoep en andere versnaperingen zoals broodjes worst.

Laat de wijk op deze dag weten hoe de wedstrijden verlopen via Twitter, gebruik tag #ooginalvolley ! Maar we zijn natuurlijk ook op Facebook te vinden.

Schrijf nu jouw team in!
Lees voordat je jouw team inschrijft even de regels/voorwaarden voor deelname. Deelnemers aan het volleybaltoernooi moeten lid zijn van Wijkvereniging Oog in Al. Klik hier om alsnog lid te worden. Per team vragen we een bijdrage van € 25,-, deze kun je op de dag van het toernooi ter plekke betalen. Er kan met pin betaald worden.