Lustrum Volleybaltoernooi

!

Activiteiten

• Het Straten-Volleybal-Toernooi start om 10:00 uur en eindigt rond 17:30 uur. Het toernooi vindt plaats in Park Oog in Al.

• Terras. Tijdens het volleybal-toernooi hebben we de hele dag een gezellig terras in het park bij de volleybalvelden. Kraampjes met fris, snoep en andere versnaperingen zoals broodjes worst.

Laat de wijk op deze dag weten hoe de wedstrijden verlopen via Twitter, gebruik tag #ooginalvolley ! Maar we zijn natuurlijk ook op Facebook te vinden.

Schrijf nu jouw team in!
Lees voordat je jouw team inschrijft even de regels/voorwaarden voor deelname. Deelnemers aan het volleybaltoernooi moeten lid zijn van Wijkvereniging Oog in Al. Klik hier om alsnog lid te worden. Per team vragen we een bijdrage van € 25,-, deze kun je op de dag van het toernooi ter plekke betalen. Er kan met pin betaald worden.