Over de Vereniging

Vrijwilligers & bestuursleden
De Oranje- en Wijkvereniging Oog in Al heeft momenteel een bestuur van 11 mensen. Alle bestuursleden doen dit vrijwillig en organieren met veel plezier en enthousiasme alle jaarlijkse activiteiten. Dat kunnen we niet alleen, we zoeken altijd VRIJWILLIGERS bij onze evenementen. Denk aan 1,5 uur in de ochtend of in de middag om te helpen met opbouwen, bardienst, bij attracties staan, opruimen, etcetera. Daarnaast zoeken we BESTUURSLEDEN! Met 9 algemene vergaderingen per jaar en het opereren in werkgroepen per evenement is onze organisatie zeer overzichtelijk. Maar zonder gedreven bestuursleden een onmogelijke opgave.

Aanmelden als vrijwilliger of als bestuurlid? Mail ons direct!  info@wijkverenigingooginal.nl

Ledenadministratie
U kunt zich hier aanmelden als nieuw lid.
Voor opzeggen of wijzigen van gegevens, stuur s.v.p. een e-mail naar ledenadmin@wijkverenigingooginal.nl