Over de Vereniging

Vrijwilligers & bestuursleden
De Wijkvereniging Oog in Al bestaat uit een bestuur van ruim 10 mensen. Alle bestuursleden doen dit vrijwillig en organieren met veel plezier en enthousiasme alle jaarlijkse activiteiten. Dat kunnen we niet alleen, we zoeken altijd VRIJWILLIGERS bij onze evenementen. Denk aan 1,5 uur in de ochtend of in de middag om te helpen met opbouwen, bardienst, bij attracties staan, opruimen, etcetera. Daarnaast zoeken we BESTUURSLEDEN! Met 9 algemene vergaderingen per jaar en het opereren in werkgroepen per evenement is onze organisatie zeer overzichtelijk. Maar zonder gedreven bestuursleden een onmogelijke opgave.

Aanmelden als vrijwilliger of als bestuurlid? Mail ons direct!  info@wijkverenigingooginal.nl

Fotografie
Foto’s op deze site zijn o.a. van Saskia Barth, Kees Rutte, Marco Deterink, Onno Feringa, Dorien Snijders en Fons Dijk. Heb je leuke foto’s van evenementen (of van de wijk zelf)? Mail ze ons en we plaatsen ze op de website.

Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws of sluitingstermijnen van inschrijvingen?
Klik hier om je in te schrijven of volg ons via Twitter.

Gevonden voorwerpen
Iets KWIJTGERAAKT bij een evenement? Neem contact met ons op en volg de berichtgeving op Twitter en/of deze website (zie Foto's: gevonden voorwerpen). Wij hebben op dit moment diverse zaken als kleding en sleutels in ons bezit.