Lustrum-brunch

Het thema dit jaar is Oog in Al verbindt; jong en oud, bekend en onbekend, bemind en onbemind, multi cultureel, bewoners van vroeger en nu... Kortom, iedereen is welkom. Weet u het nog die spraakmakende lange ontbijttafel van 2013? Ook dit jaar komen we weer met een vergelijkbare verrassende editie.

De kleurrijkste en feestelijkste ontbijt tafel van 2018

Bij de vorige editie bouwden wij de tafel voor u, dit keer doen we dit gezamenlijk. U brengt zelf de tafel en stoelen en wij verzorgen de brunch. De tafel dient wel zo kleurrijk, origineel en / of feestelijk mogelijk te worden!

• Heel chique, pimpelpaars, de verjaardags tafel, de Japanse versie, het maakt niet uit, hoe gekker, hoe leuker, hoe beter!
  • Er zijn prijzen voor de origineelste tafel(s)
  • Tafel voor 2, 4, 6, 8, 10 het maakt niet uit
  • Wij verzorgen de brunch, het eten en drinken, u de tafel en stoelen
  • Heeft u plaatsen over, wilt u wijkbewoners aan uw tafel uitnodigen (op uw kosten), laat het ons dan weten
  • Inschrijven vóór 31 mei 2018

PRAKTISCHE INFORMATIE VOOR DEELNEMERS

• Inschrijving is gesloten
    De inschrijving via Eventbrite is inmiddels gesloten. Neem uw ticket (geprint of elektronisch) mee. U haalt de brunch af bij de stand op het Beethovenplein.

• Wanneer breng ik mijn tafel?
    Bijna 200 tafels vergt een aardige organisatie! Daarom brengt iedereen al op zaterdag zijn tafel en krijgt u van ons een plek rondom het plein toegewezen. Dit kan zaterdagmiddag tussen 14.00 en 17.00 uur. De stoelen neemt u pas mee op zondagochtend!
    Noot: Het Beethovenplein wordt bewaakt in de nacht van zaterdag op zondag.

• De Brunch
    Zondag bent u vanaf 10.00 uur welkom op het plein. Vergeet dan niet uw stoelen en tickets mee te brengen!
    • Op uw tafel plaatsen wij alvast bestek en borden
    • Vanaf 10.00 uur haalt u zelf bij de kraampjes op het plein uw brunch, koffie/thee af, op vertoon van uw Eventbrite ticket (app of geprint).
    • Wij zorgen voor koffie, thee, een croissantje, diverse broodjes, zuivel en broodbeleg.
    • U zorgt voor mooi weer en de verbinding met de andere deelnemers!

• Dieetwensen
    Met zulke grote aantallen deelnemers is het voor ons vrijwilligers onmogelijk om rekening te houden met speciale wensen. Wij hebben een aantal speciale producten beperkt beschikbaar. Om teleurstelling te voorkomen verzoeken wij u speciale dieet- of voedingswensen zelf mee te nemen. Dank voor uw begrip hiervoor!

• Eten doen we samen
    Als iedereen zijn of haar brunch heeft afgehaald zullen we een symbolisch startschot geven voor de brunch.

• Muzikale omlijsting
    Tijdens de brunch zorgen wij voor een muzikale omlijsting op de achtergrond.

• Na afloop
    Vele handen maken licht werk. Vriendelijk verzoek het afval en biologisch afbreekbare bestek/borden in de afvalcontainers te deponeren. De thermoskannen graag retour naar de koffie / theekramen.

• Slecht weer scenario
    Vanzelfsprekend hopen wij net als tijdens de vorige editie op mooi weer. Echter bij zulke grote aantallen is het onmogelijk het terrein te overdekken. Bij (te) slecht weer hebben wij geen andere keuze dan dit onderdeel af te gelasten. Volg hiervoor de berichtgeving op de website van de wijkvereniging en via Nextdoor (Oog in Al)

• Informatie voor omwonenden
    Voor informatie voor omwonenden m.b.t. parkeren en afsluiting verkeer Beethovenplein, Händelstraat, Franz Schubertstraat en Beethovenlaan, klik hier.

• Aansprakelijkheid en eigen risico
    We bewaken het terrein van zaterdag op zondag en doen er alles aan om alles netjes te laten verlopen. Echter, de Wijkvereniging kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schade / diefstal aan eigen meegebrachte tafels, stoelen en andere materialen die u meebrengt naar dit evenement.

• Overige vragen
    info@wijkverenigingooginal.nl