U bent hier:

Georganiseerd doorOranje- en Wijkvereniging Oog in Al
LocatieSluitwachterswoning naast Buurten in de Fabriek
Datumzondag 3 juni 2018

Toe aan een refresh op LinkedIN? In het kader van ons 80 jarig bestaan organiseren we speciaal voor jou als professional, als creatieve of als ondernemer een LinkedIN fotoshoot! Wegens groot succes op 18 maart organiseren we op zondag 3 juni a.s. een tweede fotoshoot. Je bent (tussen 13:00 en 15:00) van harte welkom in de Sluiswachterswoning naast Buurten in de Fabriek. Fotograaf én professional Kees Rutten heeft daar wederom zijn speciale LinkedIN studio opgebouwd om voor jou een nieuwe LinkedIN foto te maken. De kosten zijn € 25, hiermee steun je ook de Wijkvereniging.

Waar?   Sluiswachterswoning naast Buurten

Wanneer?  Zo 3 juni tussen 13:00 en 15:00

Kosten?   € 25,- inclusief een drankje (s.v.p. contant meenemen)

Aanmelden?   Niet nodig

Als kers op de taart maken we je tevens lid van de LinkedIN Club van 80. Met deze groep willen we een nieuwe impuls geven aan professionals, creatieven en ondernemers uit de wijk Oog in Al door het delen van kennis, ervaring én gezelligheid. Dit alles natuurlijk in het kader van ons 80 jarig jubileum als Wijkvereniging.