Sint-Maarten

LocatieStart Herderplein/Eind dominicus kerk
Datumzondag 11 november 2018

Het Sint Maarten feest vindt ieder jaar plaats op de 11e van de 11e.

Zondag 11 november 2018, 18:45 - 19:30 uur Lampionnenoptocht door Oog in Al!
Ook dit jaar organiseren we weer de traditionele Sint Maarten-optocht. Om 18:45 uur kunnen alle kinderen zich verzamelen op het Herderplein voor de optocht. De optocht wordt geleid door fanfare De Bazuin en eindigt rond 19.30 uur bij de Dominicuskerk. Daar schenken we chocolademelk, limonade, koffie en speculaas. Deelname is gratis voor alle kinderen en ouders uit de wijk. Aanmelden is niet nodig.

Deel mee! Help mee en steun de voedselbank.

Net als vorig jaar ondersteunt de Oranje- en Wijkvereniging Oog in Al het initiatief om de voedselbank Lombok te helpen. Samen met de Dominicuskerk, Albert Heijn Händelstraat en BSO Oog in Al worden er de komende periode hopelijk weer heel veel producten verzameld voor de Voedselbank Lombok. Voedselbank Lombok is het uitgiftepunt voor Utrecht-West.

Vanaf  (datum volgt) (waarschijnlijk 2 weken voor Sint Maarten) kunt u mee doen door (houdbare) producten te doneren voor de Voedselbank. Spullen kunnen worden ingeleverd bij:
- Dominicuskerk
- Albert Heijn
- BSO Oog in Al (Cereol-vestiging)

Alle houdbare producten (het kan enige weken duren voordat producten worden uitgegeven) zijn welkom! Denk hierbij bijvoorbeeld aan:

• Conserven, bijvoorbeeld groenten en fruit in blik.
  • Houdbaar broodbeleg zoals jam, hagelslag, hazelnootpasta.
  • Schoonmaakmiddelen zoals afwasmiddel, allesreiniger, vloeibaar schuurmiddel.
  • Verzorgingsproducten zoals douchegel, shampoo, deodorant.
  • Andere houdbare voedingsmiddelen zoals koekjes, zoutjes, pasta, rijst.
  • Andere producten zoals luiers, wc papier, keukenrol.

Doet u mee? De Voedselbank kan uw hulp goed gebruiken!