Koningsdag 2018 komt er aan

Op Koningsdag vieren we feest met alle buurtbewoners, vrienden, familie en bekenden. De traditionele kindervrijmarkt, voor en door kinderen, is niet meer weg te denken en ook de attracties en de livemuziek op het kerkplein maken van Koningsdag in Oog in Al een echte feestdag.

Programma - De kindervrijmarkt is de hele dag. Vanaf 06.00 uur kunnen alle kinderen starten met de verkoop. Vanaf 11.00 uur zijn de attracties open en vanaf 15.00 uur gaat het dak er af op het plein voor de kerk met live muziek. In de Domincuskerk is van 10.00 tot 15.00 uur een prachtige expositie en laten 14 kunstenaars in Oog in Al hun werk zien. Om 18.00 uur zijn de festiviteiten afgelopen.

Vrijwilligers gezocht - We zijn opzoek naar iedereen die een handje wil helpen. We vragen maximaal 1,5 uur van ieders tijd. Dus geef je op als vrijwilliger voor Koningsdag en mail je gegevens naar wijkvereniging@ooginal.nl

Afspraken - Samen maken we er een gezellige en veilige Koningsdag van. Daarom zijn er speciale afspraken en regels voor de vrijmarkt. Nieuw dit jaar is het vermijden van partytenten en luifels. Op last van de gemeente en in het kader van de veiligheid wordt het gebruik ervan afgeraden.

Kijk voor alle afspraken en het volledige programma in de activiteitenkalender.