Koningsdag

LocatieBeethovenplein
Datumvrijdag 27 april 2018

Feest in Oog in Al. Doe mee!

Op Koningsdag vieren we feest met alle buurtbewoners, vrienden, familie en bekenden. De traditionele (kinder)vrijmarkt is niet meer weg te denken en ook de attracties en de live muziek op het kerkplein met een hapje en een drankje maken van Koningsdag in Oog in Al een echte feestdag. Als Oranje- en Wijkvereniging organiseren we dit graag met en voor elkaar! Helpt u mee?

Om deze dag voor iedereen gezellig en veilig te laten verlopen vragen we graag u aandacht voor het reglement! Daarin staan o.a. bepalingen opgenomen dat commerciële activiteiten niet zijn toegestaan, dat aanwijzingen en instructies van de organisatie en verkeersregelaars bindend zijn etc. Lees het even door, dat voorkomt wellicht problemen op Koningsdag zelf.

PROGRAMMA

De kindervrijmarkt is de hele dag. Vanaf 06.00 uur kunnen alle kinderen starten met de verkoop. Vanaf 11.00 uur zijn de attracties open en vanaf 15.00 uur gaat het dak er af op het plein voor de kerk met live muziek. In de Domincuskerk is van 10.00 tot 15.00 uur een prachige expositie en laten 14 kunstenaars in Oog in Al hun werk zien. Om 18.00 uur zijn de festiviteiten afgelopen.