U bent hier:

Jeugd Sport Arena

LocatiePark Oog in Al
Datumzondag 11 september 2016

Aan de bak in het park Oog in Al!

We beginnen het seizoen lekker actief! Doe je mee het het voetbaltoernooi in Park oog in Al?
We spelen voetbalwedstrijden in teams van vier. Stel zelf een team samen met vriendjes of maak een team samen met jouw vader of moeder (of ouere broer of zus) en strijdt voor de eer in deze sportieve battle.

Inschrijving kan via dit formulier!

• Aanvang toernooi: zondag 11 september 2016 12.00 uur. Eerste wedstrijden starten om 12.15 uur.
  • Teamcaptains kunnen zich melden om 12.00 uur bij het wedstrijdsecretariaat (kraampje)
  • NB. Spelen op voetbalschoenen met noppen is niet toegestaan. Dit om beschadiging van het gras te voorkomen.

Spelregels Ouder-Kind teams

Het is voor de ouder niet toegestaan om te scoren. De kinderen in het team zijn de "spitsen" en mogen de doelpunten maken. Als per ongeluk een ouder scoort, telt dit doelpunt niet. Dit doen we om ervoor te zorgen dat het een wedstrijd blijft waarin de kinderen de hoofdrol spelen.

Fair Play

We vinden het heel belangrijk dat ouders het goede voorbeeld geven. Juichen langs de lijn? Graag. Maar laat de emoties je niet de baas worden en blijf positief aanmoedigen, ook richting de scheidsrechters.